RadioPlay Premium -tilaajana tai kokeilujakson ollessa käynnissä mainoskatkojen ei tulisi keskeyttää kuuntelukokemustasi. Jos mainoksia kuitenkin tulee, seuraavassa on muutama keino ongelman ratkaisemiseksi:
Kirjaudu ulos ja sitten takaisin tilillesi
Tämä on joskus tarpeen laitteesi ja järjestelmämme tietojen synkronoinnin pakottamiseksi. Kokeile myös laitteesi päivittämistä.
Napsauta vahvistusviestin linkkiä
Kun tilaat RadioPlay Premiumin, saat sähköpostitse aktivointilinkin. Napsauta linkkiä Premium-tilauksesi aktivoimiseksi.
Kirjaudu sisään tilauksen yhteydessä antamallasi sähköpostiosoitteella
RadioPlay Premium -tilisi on kytketty siihen sähköpostiosoitteeseen, jota käytit tilatessasi. Jos kuuntelet eri alustoilla, varmista, että käytät aina sisäänkirjautumiseen samaa sähköpostiosoitetta.
Päivitä sovellus ja käynnistä se uudelleen
Jos olet tehnyt RadioPlay Premium -tilauksen RadioPlay-sovelluksesta, joskus sovellus on suljettava ja käynnistettävä uudelleen tilauksen tekemisen jälkeen. Uudelleenkäynnistämisen jälkeen sinulla pitäisi olla pääsy Premium-etuihin, jos ne eivät aiemmin toimineet.
Jos kuuntelet sisältöä samaan aikaan tilauksen päivittämisen kanssa, keskeytä kuuntelu sovelluksen päivittymisen ajaksi. Jos Premium-edut eivät tule näkyviin tilauksen päivittämisen jälkeen, käynnistä sovellus uudelleen.
Varmista myös, että käytössäsi on sovelluksen viimeisin versio.
Tarkista tilausasetukset
Siirry tilillesi ja tarkista RadioPlay Premium -tilauksesi asetukset Premium-välilehdeltä tai laitteesi tilausasetuksista.
Ota yhteyttä
Jos ohjeistamme ei ollut tällä kertaa apua, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen tuki@radioplay.fi.
Kommentit
0 kommenttia
Kommentointi on poistettu käytöstä.