Jos Premium-edut eivät toimi, vaikka sinulla on aktiivinen RadioPlay Premium -tilaus, kokeile seuraavia keinoja ongelman ratkaisemiseksi:
Tarkista tilausasetukset
Siirry tilillesi ja tarkista RadioPlay Premium -tilauksesi asetukset Premium-välilehdeltä tai puhelimesi tilausasetuksista.
Kirjaudu ulos ja sitten takaisin tilillesi
Tämä on joskus tarpeen laitteesi ja järjestelmämme tietojen synkronoinnin pakottamiseksi.
Tarkista tekemäsi maksun tila
Jos maksusi näkyy tilitiedoissasi tilassa "odottaa", se ei välttämättä ole mennyt läpi. Kun teet maksun, pankkisi siirtää sen "odottaa"-tilaan. Jos maksu epäonnistuu, rahat palautetaan tilillesi "odottaa"-tilan voimassaolon umpeuduttua.
Päivitin tilauksen sovelluksessa, mutta Premium-edut eivät näy
Jos olet tehnyt RadioPlay Premium -tilauksen sovelluksessamme, joskus sovellus on suljettava ja käynnistettävä uudelleen tilauksen tekemisen jälkeen. Uudelleenkäynnistämisen jälkeen sinulla pitäisi olla pääsy Premium-etuihin, jos ne eivät aiemmin toimineet.
Jos kuuntelet sisältöä samaan aikaan tilauksen päivittämisen kanssa, keskeytä kuuntelu sovelluksen päivittymisen ajaksi. Jos Premium-edut eivät tule näkyviin tilauksen päivittämisen jälkeen, käynnistä sovellus uudelleen.
Ota yhteyttä
Jos ohjeistamme ei tällä kertaa ollut apua, lähetä meille sähköpostia, niin autamme löytämään ratkaisun pulmaasi: tuki@radioplay.fi.
Kommentit
0 kommenttia
Kommentointi on poistettu käytöstä.